Helsehjelpen

Digital hjelp for alle med helseforsikring

I Helsehjelpen har vi samlet alle våre helsetjenester og medisinsk rådgivning på ett og samme sted - både digitale så vel som fysiske. Helsehjelpen er det eneste stedet du og dine ansatte trenger å henvende dere. Enkelt, smidig og raskt.

  • Ett kontaktpunkt

    Enkelt å søke råd og hjelp når du trenger det. Helsehjelpen veileder og sender deg videre til riktig kontakt.

  • Hjelp til selvhjelp

    Umiddelbar tilgang til selvhjelpsråd døgnet rundt. Iblant er råd om hvordan du kan hjelpe deg selv, alt som trengs.

  • Riktig behandling

    Vi gir deg råd om riktig behandling basert på dine plager – enklere medisinsk rådgivning, digital legehjelp eller fysikalsk behandling.

  • Oppfølging av behandlingen

    Gjennom Helsehjelpen følger vi deg opp med spørsmål om hvordan behandlingen har vært for deg og hvor fornøyd du er.

Så lett er det å bruke helsehjelpen

  • 1 >

    Logg inn

    Det er enkelt og sikkert å logge inn. Alt du trenger å bruke er din BankID.

  • 2 >

    Last opp henvisning

    Hvis du har vært hos lege og fått henvisning, laster du den opp.

  • 3

    Symptomer

    Beskriv symptomene, slik at vi raskt kan gi deg riktig hjelp.

  • 4 >

    Veiledning

    Helsehjelpen gir deg råd om riktig behandling basert på dine symptomer og plager.

  • 5 >

    Rask tilbakemelding

    Ved behov blir du kontaktet av medisinsk rådgiver innen noen få dager.

  • 6

    Vi hjelper deg

    Vi og våre partnere sørger for at du får den hjelpen du trenger.

Pris på forsikring

Start med å skrive inn organisasjonsnummeret ditt.

Organisasjonsnummer må oppgis, 9 siffer
Jeg har ikke organisasjonsnummer
Skjemaet blir sendt...

Bruke helseforsikringen

Vi samarbeider med Vertikal Helse som hjelper deg når du trenger behandling. Du må derfor alltid starte med å registrere saken din der.