1. Meld skade

Vi hjelper deg ved skade

Over halvparten av alle skader som meldes på nett løses innen 24 timer. I alle tilfeller lover vi uansett å kontakte deg senest første arbeidsdag. Ta vare på dokumentasjon eller bilder i saken, vi ber om dem ved behov.


  • Alltid tilgjengelig

    Skjer det noe, kommer du i kontakt med oss døgnet rundt.

  • Rask skadebehandling

    ​Over halvparten av alle skadesaker løses innen 24 timer.

  • Toppkarakter på skadehåndtering

    Skadehåndteringen får toppkarakter 4,5 av 5 i gjennomsnitt av kundene våre.

Kontaktinformasjon og skadehjelp

Kontaktinformasjon for avdelingene og nyttige linker

Vi som har ansvaret for skader på bygninger og eiendeler treffer du på telefon 21 49 24 00 hele døgnet.

Her finner du hjelp i forbindelse med personskade eller sykdom.

Hvis du havner i en tvist er vi som jobber med ansvarsskader klare til å hjelpe deg.

Skadeprosess

Slik går du frem hvis du skal bruke datakriminalitetsforsikringen din:

  • I arbeidstiden kan du ringe 21 49 24 00
  • Utenfor arbeidstiden ringer du + 46 770 110 840 (skaden meldes SOS som sjekker om det foreligger en gyldig forsikringsavtale, og sender bekreftelse til IBM).

Her kan du kontakte oss som jobber med skader innen kystkasko, fiskeoppdrett og firmaeide båter.

Fast track!

Fast track er et servicekonsept for deg med ansvarsskade eller transportskade opp til kr 50 000. Vi spør bare etter den mest vesentlige informasjonen.

Dette er Fast track

Skadebehandling slik det burde være

Når du kjøper forsikring er det hva som skjer etter en skade du betaler for. Dette er vår spesialitet, skadebehandling slik det burde være.

Skadebehandling

Du kan forebygge skader

Gode sikkerhetsrutiner bidrar til en tryggere arbeidsplass og gir økt lønnsomhet. Vi vet mye om skader, og kan hjelpe deg å unngå dem. Gode råd og tips finner du her.

Råd og tips

  1. Meld skade