Kontakt oss
Vi er her for deg! Her finner du kontaktinformasjon, ofte stilte spørsmål og veier videre til oppgaver du kan løse selv. Mye av det kan du gjøre ved å logge inn på Mine sider.
Vi er her for deg! Her finner du kontaktinformasjon, ofte stilte spørsmål og veier videre til oppgaver du kan løse selv. Mye av det kan du gjøre ved å logge inn på Mine sider.
Chatboten vår Nora hjelper deg døgnet rundt. Får du ikke svar, kan du bli satt over til en rådgiver i åpningstiden. Skriv bare «jeg vil snakke med et menneske».
Kundesenter: Man–tor 08–20 · Fre 08–18 · Lør 09–17
Skadesenter: Man–fre 08–15.30
Vertikal Helse: Man–fre 09–15
Gjelder det veihjelp, akutt sykdom og ulykke på reise eller annen øyeblikkelig hjelp, er vi tilgjengelige døgnet rundt.
Bedriftskunde? Gå til bedriftssidene.
Ønsker du en gjennomgang av forsikringsbehovet ditt? Her kan du bestille en telefonsamtale med en av våre hyggelige rådgivere.
Du melder enkelt skade eller erstatningskrav via disse sidene:
Egenandelen varierer rett og slett etter type produkt. Den enkleste måten å finne egenandelen din er ved å logge inn på Mine sider eller bruke Mitt If-appen, og gå til "Mine forsikringer".
Behandlingstiden varierer etter type skade, og hvor omfattende den er. Etter du har meldt en skade, vil en skadebehandler kontakte deg og du vil få mer informasjon om prosessen og forventet behandlingstid.
Ja, det er ikke noe problem! Hvis du ønsker å gjøre en endring eller to, skriv til oss på Mine sider, så hjelper vi deg. Gjelder det endringer i bilforsikringen, kan du gjøre de fleste endringer direkte på Mine sider selv. Lurer du på hvilken dekning du har? Dette finner du også på Mine sider under "Mine forsikringer".
Da kan du raskt og enkelt gi oss beskjed ved å skrive til oss på Mine sider. Vi tar deretter kontakt med deg i etterkant ettersom forsikringen må tilpasses den nye adressen.
Fakturaene dine finner du under Dokumenter på Mine sider (ved å trykke på "Forsikringsdokumenter og vilkår").
Ønsker du derimot å se tidligere og fremtidige betalinger, går du til Betalinger. Her kan du også endre betalingsmåte, betalingsdato og antall betalinger.
På Mine sider kan du gjøre mange endringer på din betaling helt selv. På denne siden finner du en oversikt over hva du kan endre på, og hvordan du gjør det.
På Mine sider kan du raskt, trygt og enkelt sende oss en melding. Du kan som regel også logge inn selv om du ikke er kunde.
Skal du sende oss brev i posten, bruker du denne postadressen:
If Skadeforsikring
Postboks 240, 1326 Lysaker
Organisasjonsnummeret vårt er: 981290666
Er du bedriftskunde, og trenger å komme i kontakt med oss? Her finner du kundeservice for bedrifter.
Vi har kontorer over hele landet, og hovedkontoret vårt ligger på Vækerø i Oslo. Vi samarbeider ellers med lokale representanter i hele Norge. Finn din lokale representant.
Vi har mange dyktige rådgivere som skal sørge for at du er riktig forsikret. Har du blitt oppringt av 21 49 00 80 er det en av våre selgere som har forsøkt å komme i kontakt med deg. Ønsker du å kjøpe forsikring eller snakke med noen om ditt forsikringsbehov kan du booke en prat med en rådgiver her.