Best i test

Vi er veldig stolte over at Norsk Kundebarometer i 2015 kåret If til forsikringsselskapet med landets mest fornøyde kunder. Norsk Kundebarometer (NKB) er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. NKB fokuserer på relasjoner mellom kunder og leverandører.

kundeserviceprisen.jpgNår du som kunde kontakter oss skal du oppleve at vi bryr oss om deg og ditt behov. Vi lover å fortsette å gi deg best service, og å jobbe kontinuerlig med å videreutvikle og forbedre din kundeopplevelse.

Skulle det være noe du ikke er fornøyd med – ring oss på 02400. Våre dyktige rådgivere er tilgjengelige alle hverdager mellom 08-21, lørdag mellom 09-17 og søndag mellom 12-19.

​Gode grunner til å velge If

  • ​Skadeoppgjør
    Det aller viktigste med en forsikring er det som skjer etter at skaden har skjedd. Vi løser mer enn halvparten av alle saker innen 24 timer. Og derfor får vi også 8,6 av 10 i snittkarakter fra de kundene som har hatt skader.
  • If fordelsprogram
    Med vårt fordelsprogram får du rabatt allerede fra første forsikring. Det holder at du har en bil-, hus- eller innboforsikring. I tillegg får du egenandelsfordel for hvert år du ikke har skader. Egenandelsfordel er penger du kan bruke til å betale hele eller deler av egenandelen om du skulle få en skade. Med flere forsikringer får du høyere rabatt, mer i egenandelsfordel og dessuten tilbud om en personlig forsikringsrådgiver.​​
  • Helsetelefon
    Med barneforsikring, uførepensjon, livsforsikring eller forsikringen Godt voksen i If har du gratis tilgang til Helsetelefonen. Ingen spørsmål er for små eller for store. Spørsmålene besvares av erfarne sykepleiere.
  • Mine sider
    Din personlig nettside med full oversikt over dine forsikringer.
  • Nordens største
    Over 600 000 privatkunder har valgt oss som forsikringsselskap i Norge, og over 3,6 millioner kunder har oss som sitt forsikringsselskap i Norden og Baltikum.
  • Vi er her for deg
    Ring oss på 02400, Chat med oss, eller send oss en e-post.​