Motorhavari

Et motorhavari er ingen morsom opplevelse, og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg.

Meld skade

Vi fikser bilen din på 1-2-3

  • 1. Meld skaden

    Start med å melde skaden på nett. Det viktigste vi trenger fra deg er: Hva som har skjedd, kilometerstand og hvor bilen står. Vi tar kontakt med deg når vi har mottatt skademeldingen din, forteller deg hva forsikringen dekker, og avtaler veien videre.

  • 2. Verksted

    Vi samarbeider med flere verksteder. Når vi tar kontakt med deg, avtaler vi hvilket verksted du kan bruke. Fraktes bilen til verksted før du har meldt inn skaden til oss, ønsker vi at merkeverksted blir benyttet.

  • 3. Leiebil

    Leiebil dekkes opptil 500 kroner per døgn, inntil vi har tatt stilling til skaden. Er skaden dekket av forsikringen, betaler vi for leiebil i hele reparasjonsperioden. Kontakt Hertz via vår servicetelefon 21 04 08 04.

Nyttig å vite ved motorhavari

Spørsmål vi ofte får om motorhavari