Motorhavari/mekanisk feil

Vi fikser bilen din på 1-2-3

  • 1. Meld skaden

    Start med å melde skaden på nett. Det viktigste vi trenger fra deg er: Hva som har skjedd, kilometerstand og hvor bilen står. Vi tar kontakt med deg når vi har mottatt skademeldingen din, forteller deg hva forsikringen dekker, og avtaler veien videre.

  • 2. Verksted

    Vi samarbeider med flere verksteder. Når vi tar kontakt med deg, avtaler vi hvilket verksted du kan bruke. Fraktes bilen til verksted før du har meldt inn skaden til oss, ønsker vi at merkeverksted blir benyttet.

  • 3. Ved leiebilforsikring

    Hvis du har leibilforsikring hos oss, kan du få dekket leiebil inntil 500 kroner per døgn mens bilen står på verksted. Er skaden dekket av forsikringen, betaler vi for leiebil i hele reparasjonsperioden. Kontakt Hertz via vår servicetelefon 21 04 08 04.

Ha dette klart når du melder skade

  • BankID/BankID på mobil
  • Kjøretøyets kilometerstand
  • Førers fødselsdato dersom du ikke selv var fører

Nyttig å vite ved motorhavari

Spørsmål vi ofte får om motorhavari