Kundepanelet

Dine meninger er viktige! Vil du bli med i vårt kundepanel og bidra til å påvirke fremtidens forsikringstjenester? 

Ja, jeg vil bli med! Allerede medlem? Logg inn her

💙 Din stemme teller

Vi ser etter nye og entusiastiske medlemmer til vårt kundepanel. Her får du muligheten til å si dine meninger og hjelpe oss med å forbedre våre forsikringer og tjenester. Her ser du hvordan det fungerer: 

  1. 1

    Registrer deg

    Svar på noen enkle spørsmål i registreringsskjemaet om deg selv, og fyll inn din kontaktinformasjon. Informasjonen du gir er konfidensiell og vil ikke bli delt med tredjeparter.

  2. 2

    Motta undersøkelser

    Hvis du blir medlem av kundepanelet vil du motta invitasjoner til spørreundersøkelser på e-post. Du velger selv hvor mange du ønsker å delta i, og det meste skjer digitalt.

  3. 3

    Få belønning!

    Som takk for hjelpen er du med i en månedlig trekning av et universelt gavekort på 500 kroner. Hvis du er med i dybdeintervjuer, får du timesbetalt.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan blir jeg medlem av kundepanelet?

For å bli medlem av kundepanelet må du fylle ut et registreringsskjema. Du svarer blant annet på spørsmål om alder, bosted og dine forsikringer.

Når du er registrert som medlem av kundepanelet vil du motta en bekreftelse på e-post.

Meld deg inn her!

Hvilken kompensasjon får jeg?

Som takk for at du deltar, er du med i trekningen av universelt gavekort på en verdi på 500 kroner. Trekningen er månedlig, og vinnerne får beskjed på e-post.

For dybdeintervjuer får du godtgjørelse per time.

Hvordan gjennomføres undersøkelsene?

Du mottar sporadiske invitasjoner til spørreundersøkelser via e-post.

  • Du deltar ved å logge inn på kundepanelet via mobil, PC eller nettbrett. 
  • Du velger selv hvilke undersøkelser du vil være med på og svarer når det passer deg.
  • Undersøkelsene kan for eksempel være digitale brukerundersøkelser og tester. Det kan også være invitasjoner til dybdeintervjuer over telefon.
  • Spørsmålene kan handle om våre forsikringer, nåværende og fremtidige tjenester – eller annet som handler om å være kunde hos oss som forsikringsselskap.

Hvem kan være med i kundepanelet?

Du kan bli med i kundepanelet uansett om du er kunde hos oss eller ikke! Det er likevel to unntak, følgende:

  • Du er under 18 år.
  • Du jobber i forsikringsbransjen.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet?

Du kan når som helst avslutte medlemskapet ditt i kundepanelet. Slik melder du deg ut:

  1. Logg inn i kundepanelet.
  2. Gå til Min profil.
  3. Nederst på siden kan du slette profilen din. Medlemskapet vil da avsluttes.

Jeg har glemt passordet mitt, hva skal jeg gjøre?

Dette gjør du hvis du har glemt passordet ditt:

  1. Gå til forsiden for kundepanelet.
  2. Klikk på lenken "Glemt passord?" under "Logg på"-knappen.
  3. Fyll inn e-posten din, så får du tilsendt instruksjoner på e-post.

Bli med å påvirke framtidens forsikringer!

Thea Dahlen, ansvarlig for Ifs kundepanel
Thea Dahlen, ansvarlig for Ifs kundepanel

Relatert innhold