Hva sier kundene våre om

helsetelefonen?

Vi får mange positive tilbakemeldinger fra kunder som har benyttet Helsetelefonen. Her er noen eksempler:

Kvinne 30 år:
"Min to år gamle datter hadde feber og diaré. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre og ringte Helsetelefonen. Etter samtalen med en kompetent sykepleier, var konklusjonen klar; oppsøk lege så snart som mulig. Det var veldig bra å få klar beskjed, og min datter fikk raskt nødvendig behandling."

Mann 35 år:
"Jeg var på jobb på Gardermoen og følte meg dårlig. Jeg ringte Helsetelefonen og snakket med en sykepleier som stilte flere spørsmål. Via telefon avdekket hun at jeg kunne ha hjerteproblemer. Hjelp ble tilkalt umiddelbart. Den telefonen reddet trolig livet mitt."

Kvinne 45 år:
"Jeg hadde feber og vondt i halsen, så jeg ringte Helsetelefonen. Avklarende spørsmål ble stilt, og sykepleieren tok seg tid til å forstå min situasjon. Jeg trengte ikke å oppsøke lege. I ettertid har jeg benyttet tjenesten flere ganger og har alltid fått god hjelp."

Fri tilgang til Helsetelefonen

Få kvalifiserte råd fra erfarne sykepleiere ved ulike plager og bekymringer. Har du personforsikring hos oss, koster det ingenting.

Les mer

Kontakt Helsetelefonen

Ring 02401

Fra utlandet: +47 21 49 24 01